کارتریج اور درایو آتاری UnoCart 2600

Unocart 2600 یونو کارت ۲۶۰۰ اور درایو آتاری ۲۶۰۰ آتاری ۲۶۰۰

احتمالا در گذشته با آتاری ۲۶۰۰ خاطره داشته اید، یا ممکن است نام آن را از قدیمی ترها شنیده باشید.

اگر به دنبال زنده کردن خاطرات گذشته خود و تجربه ای دوباره بر روی آتاری ۲۶۰۰ هستید ما به شما UnoCart 2600 را پیشنهاد می کنیم که بدون پیچیدگی و پرداخت هزینه های گزاف تجربه مجددی نه این بار بر روی یک یا چند بازی بلکه هزاران بازی آتاری داشته باشید.

 

با  UnoCart 2600

دنیای بازی های آتاری ۲۶۰۰ را در نوردید!

 

 

این روزها امولاتور های آتاری ۲۶۰۰ بر روی پلتفرم های مختلف نظیر ویندوز مکینتاش اندروید موجود است اما بسیاری از علاقمندان و گیمرهای قدیمی و حتی جدید، ترجیح میدهند با کنسول واقعی آتاری تجربه لذت بخش خود را تکرار نمایند، شاید هزینه گزاف خرید آرشیوی بزرگ از کارتریج های بازی آتاری باعث شود از داشتن کنسول واقعی آتاری منصرف شوید؟

کارتریج UnoCart 2600 یک کارتریج مبتنی بر تکنولوژی جدید است که به شما این امکان را می دهد تا رام های (بازی های آتاری) مورد نظرتان را فارغ از اینکه چه حجم و اندازه ای دارند را بر روی یک MicroSD کپی کرده و به سادگی روی آتاری ۲۶۰۰ یا آتاری ۷۸۰۰ که قابلیت اجرای بازی ۲۶۰۰ را دارد اجرا کرده و لذت ببرید.

خوشبختانه با پیشرفت در زمینه ساخت سخت افزارهای جدید برای کنسولهای قدیمی، توانستیم کارتریجی طراحی و تولید کنیم که علاقه مندان بتوانند علاوه بر تجربه بازی بر روی کنسول واقعی بتوانند با خرید این کارتریج و پرداخت هزینه معقول هر بازی را که دوست دارند بر روی کنسول واقعی تجربه کنند. از سوی دیگر نیز برنامه نویسان و توسعه دهندگان قادرند تا بازی‌های جدیدشان را به راحتی بر روی کنسول واقعی اجرا و ایراد یابی کنند.

طراحی نرم افزاری و فیرم ویر این کارتریج به گونه ای است که دارای حداکثر سازگاری ۹۹٪ با عنوان‌های موجود و شناخته شده می باشد. لازم به توضیح است که اغلب رام ها موجود در اینترنت توسط این کارتریج به خوبی کار می کنند. عنوان هایی نظیر River Raid ،PitFall و Super Charger که جزو بهترین بازی های آتاری ۲۶۰۰ و محبوب ترین عناوین بازی آتاری ۲۶۰۰ محسوب می شوند به راحتی بر روی این کارتریج قابل اجرا هستند.

Unocart 2600 یونو کارت ۲۶۰۰ اور درایو آتاری ۲۶۰۰ آتاری ۲۶۰۰

روش کار با UnoCart 2600

بر روی یک MicroSD که دارای فرمت FAT32 یا  FAT می باشد فایل های با پسوند A26 یا BIN را کپی کرده سپس آن را در اسلات کارتریج قرار داده و داخل  دستگاه قرار دهید.

دستگاه را روشن کرده و از منویی که ظاهر می شود رام مورد نظر را با استفاده از جوی استیک (دسته) و یا کلید های SELECT/RESET انتخاب کرده و از بازی لذت ببرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *